Onsdag 110330

Under dagen laddade jag hjärnan med benurladdning, men när jag märkte att benen skakade efter de vanliga tre olika övningarna så la jag benen på hyllan och gick iväg till dipsmaskinen igen. Har haft sån jäkla träningsvärk i armarna efter söndagens pass, då jag knappt klarade göra några dips. Max två på raken.

Idag är jag lite extra stolt över mig själv för att:
~Jag klarade göra FEM dips i rad, gånger TIO gånger. FEMTIO totalt!
~Jag orkar att köra fler än 1 set på 95,2 kg i benpress. 

Frukost: Allbran m lättfil, kaffe m mjölk (130 kcal)
Mellis: Keso m blåbär o hallon (85 kcal)
Lunch: Kyckling-lotus-wok m bulgur, broccoli och två sparrisar (220 kcal)
Mellis: ½ dubbelmacka m skinka/räkost (200 kcal)
Middag: ½ shake protein, 1 äggmacka och en jäkla massa mjölk (270 kcal)

Japp, skulle behöva sätta i mig ca 300 kcal till. Men, så länge som jag inte är hungrig får det duga. Minst 800 åtminstone.

Träning: 40 min cardio - 40 min styrka
Kommentarer
Weightloss-Warrior:

Grym du är! Har aldrig vågat på dips faktiskt :D



Jag tror absolut man ska belöna sig! Man måste ju ha något att sträva efter. Mina delmål just nu är fest. Jag unnar mig en festhelg och har kul. Sure, jag kommer plussa i vätska men 2 dagar med bra mat och motion så är det ju korrigerat sen behöver jag ju inte gå loss på det värsta som tex öl och mcdonalds på natten på väg från krogen.. Mitt mål i sikte just nu är en bröllopsmiddag om 3 veckor - målet är alkohol den kvällen och kunna köpa mig något riktigt snyggt att ha på mig. Jag vet ju också hur mycket kort det kommer tas den kvällen så jag vill LOOK my best och FEEL my best. Nu hinner jag inte skriva mer, work work ;) kramar!

Malin I Form:

Vad grym du är, verkligen bra jobbat!



SV: Men, inte behöver man springa.. det finns folk som springer, går, både springer och går, går med hundar och barnvagnar :)

07:53:41 @ 2011-03-31
http://maliniform.shapemeup.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Länk:

Kommentar: